Для чого я живу…

Posted: Червень 12, 2010 in Різні думки

Суспільство неймовірно заразне: якщо хтось чогось досягає, неодмінно він стає рекламним агентом своїх успіхів, рецептів дій, тощо. Згодом, у нього знаходиться чимало прихильників, створюються іменні фан-клуби…

Проходить час і зараза минає. Чи то мода відійшла, чи може банально потуги не вистачило все зробити?! Так чи інакше, але “не буває нічого вічного під сонцем”.

І от тоді думаєш про себе: “Думав, що буде так, а вийшло зовсім все по-іншому. Малював в уяві одне, а досягнув лише тільки частини з усього бажаного. Здавалася, що жив для цього, але чи варте воно було того, щоб жити для нього…”  На згадку мимоволі приходять всі пригоди, які довелося пережити за останні дні, місяці, роки… Відмотую всі події до самого початку. Коли я вирішив йти по цих слідах? Що спонукало мене до того? Відповідь я знаю  - бажання.

Бажання змінити все на краще. І почав робити все на свій розсуд.  Співає ж Мойсей в опері: “Ні, не з гордощів я розпочав своє діло…” Я теж не з гордощів. Хотів добрих змін. А чого Бог хотів для мене особисто?! От і вертаємось на самий початок.

…………………………………………………………………………………………………………………………

Для чого потрібно жити? Не для себе і не своїм розумом, а Божим. Пізнавай Бога на всіх дорогах своїх. Освячуйся. Допевняйся Божого шляху. Тоді йди.

коментарі
  1. Шаркий Геннадій каже:

    Дякую, що ти висвітлюєш такі важливі і сміливі питання. Як ти доїхав додому з конференції? Як твої справи? Іра з Полтави

Напишіть відгук

