Допомога=)

Posted: Березень 13, 2010 in Різні думки

Колись в підлітковому віці мені було соромно за те, що батьки зверталися за допомогою і розумінням стосовно моїх обставин. Я гадав, що це просто надзвичайно ницьо. Але тепер я бачу, що то була лише моя гордість. Мої батьки завжди любили мене. Я давно вже про це забув, але тепер я їх розумію.

Людина не може все зробити сама по собі. Потрібно бути чутливим до Божого Духа і не противитися Його допомозі. Якщо є проблеми, то це не час заховувати голову у пісок і слабнути. Бог завжди каже, що потрібно робити. У Бога завжди є вихід, навіть, якщо він мені і не подобається.

Залишити відповідь

