Бабиглина

Posted: Січень 19, 2011 in Різні думки

Коли мені було 5 років, я гостював влітку у своєї бабусі в м. Красноармійську. Цікава була пора мого життя.  Бабусина хата стояла ( і досі стоїть) обабіч асфальтованої дороги, тож мене на вулицю не пускали, щоб під машину не потрапив. Розповідали різні байки, що, мовляв, циган забере. Я тоді думав, що циган — міфічна істота, яка перетворюється для своїх чорних справ на людину. Такий жах був від того. Кожний незнайомець здавався мені циганом.

Була ще одна річ, яку я не розумів – бабиглина. Ну, от і скажіть, що то за річ така, бабиглина. Може це не бабиглина, а Бабиглина?

Як би там не було, а кожного ранку на бричці по вулиці їхав смуглявий чоловік і гукав “Бабиглина! Бабиглина! Бабиглина!”

Коли страх минув, я зрозумів, що це не одне, а одразу два слова: “Баби, глина!” І цей чоловік був звичайним циганом.

Зроби все, щоб подолати страх і зрозумієш прості речі!

Залишити відповідь

