SUMMERTIME

Posted: Вересень 1, 2012 in Різні думки

Сьогодні закінчилося літо. Хтось з Вас, друзі, подорожував? Я думаю Ви бачили далекі (і не дуже) краї, моря, озера, ліси, тощо. Я теж подорожував🙂 Я теж був у лісі та, в принципі, міг бачити озеро. Тож, пішли у ліс?!🙂
Напевно для усіх нас літо почалося з ЄВРО-2012. Пам’ятаєте буревій у Донецьку під час матчу Україна-Франція? Так от, мій будинок розташований поблизу Донбас-арени. І оцей буревій не тільки загнав команди на годину у роздягальню, але й зніс витяжну трубу у моєму будинку :))) Інші події чемпіонату Європи зараз мені важко пригадати. Думаю, не варто пригадувати!

У липні у мене почалася відпустка. У Донецьку залишатися було не цікаво. (Отут ловіть момент, друзі). ТОМУ я вирішив поїхати у село поблизу Києва, ЩОБ власноруч побудувати з рідними будинок. Спочатку ми руйнували старий, а потім наново ставили стіни, стріху, вікна, тощо. Дивіться на фото:
ImageImage
Image
Image
Image
Image

Весело було! :)) Колись на лекції я у якості прикладу застосування математики у практиці говорив про побудову даху… Повірте. Математика і побудова даху нерозривно пов’язані! :)))

24-го серпня, святкував день незалежності у Києві. До речі, увесь липень і серпень дізнавався про новини з радіо, бо інтернет майже не працював:

Image
Image

28-го повернувся до Донецька. Тут робота і скажені захисники російської мови. Публіка-моралє, русо-турісто. Хоча ні. Виявляється у нас ще живуть захисники білоруської. Ой, молодці. Я ж буду добиватися, щоб усі знали іврит!!!

Залишити відповідь

